Підбираємо в свою команду Менеджера відділу продажу витратних матеріалів.
Вашими основними обов’язками будуть:
- Збільшення обсягів продажу та виконання планів з продажу;
- Знання та розвиток бази клієнтів;
- Регулярне спілкування з покупцями, консультації що до характеристик та переваг продукції, розширення пропозиції – активний продаж новинок асортименту;
- Контроль за своєчасними розрахунками клієнтів;
- Відстеження дотримання клієнтами РРЦ;
- Укладання договорів, формування рахунків-фактур та видаткових накладних;
- Аналіз показників власної роботи, попиту клієнтів та їх покращення;
- Виконання доручень керівника відділу.
Для роботи вам знадобиться:
- Вміння працювати із постійними оптовими та роздрібними клієнтами;
- Управління заборгованістю клієнтів;
- Досвід пошуку нових потенційних клієнтів;
- Досвід роботи із Договорами постачання, знання основних правил;
- Вміння прогнозувати попит, планувати, складати звіти про виконану роботу;
- Навички моніторингу, аналізу цін клієнтів і конкурентів у відкритих джерелах;
- Спілкування з клієнтами, створення комерційних пропозицій та спеціальних розсилок.
Приєднуйтесь до команди «МАККОН» та отримуйте:
- Професійний колектив;
- Можливість професійного зростання;
- Графік роботи: пн - пт з 09:00 до 18:00 у комфортному офісі за адресою: м. Київ, вул. Антона Цедіка, 12;
- Офіційне працевлаштування, наявність оплачуваних лікарняних днів та відпустки;
- Можливість частково віддаленої роботи після випробувального терміну;
- Конкурентна заробітна плата за результатами співбесіди та квартальна премія по результатам роботи.
Запрошуємо до нашої команди! Будемо раді зустрічі на співбесіді.
Ви можете надіслати резюме на сайті robota.ua чи звернутися за телефоном: +380987206995 (Аліна Олександрівна)
Написати коментар